26 Nisan 2013 Cuma

6 YIL ÖNCE YAPILMASINA YARDIMCI OLDUĞU OKULU ZİYARET ETTİ

 
            Yaklaşık 6 yıl önce, Nazilli Özel Eğitim, İlkokulu, Ortaokulu ve Mesleki Eğitim Merkezinin, ek binası için yardım göndermişti; Emir Ali DEMİRDAĞ ve eşi Aysel DEMİRDAĞ. İki gün önce ilçemize gelen ve Özel Süheyla Kızılaslan Sanat Merkezi nin 2. Yıl Performans Konserine katılmak için, Mersinin Mut İlçesinden gelip misafir olan, Yardım sever Aysel DEMİRDAĞ; 6 yıl önce ek binasına yardım ettiği Nazilli Özel Eğitim İlkokulu, Ortaokulu ve Mesleki Eğitim Merkezi Müdürlüğünü ziyaret etti. Okul Müdürü Selim UYSAL ve Müdür yardımcıları, Burhanettin YALÇIN ve Hasan YAĞCIOĞLU tarafından sıcak karşılamayı görünce ağlayan Aysel DEMİRDAĞ “ Eşim merhum Emir Ali DEMİRDAĞ, Çok hayırsever birisiydi. Mehmet KIZILASLAN ve Eşi Süheyla KIZILASLAN, okulunuzun ek binasından bahsedince, bizimde içinde çakıl taşımız bulunsun istedik. Bir miktar yardım ettik. Vesile oldukları için, çok memnunum. Sizlerinde sıcak karşılamanızdan ve misafirperverliğinizden duygulandım. Göz yaşlarım ondandır.” Dedi. Okul Müdürü Selim UYSAL tarafından eli öpülerek öğrencilerin yaptıkları çini tabaklardan hediye edilen yardımseverle, Müdür yardımcıları, Burhanettin YALÇIN ve Hasan YAĞCIOĞLU da duygulandılar “ Keşke herkes sizin gibi, yardım sever olsa” dediler ve hatıra fotoğrafı çekildiler. Özel haber Nazilli 2013-04-26

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder