22 Temmuz 2013 Pazartesi



                    HANIMEFENDİ   SİZE   ULAŞMAK NE ZORMUŞ

      Hayret edilecek şeyler yaşadım, 15/07/2013 günü saat 11-15 den beri, sevgili okurlarım.
      Bunları ben yaşadım. İnanamayacaksınız belki ama, ben yaşadım. Sizler neler yaşıyorsunuz kim bilir.
       Sayın Aydın Belediye Başkanım Özlem Çerçioğlu’na ulaşabilmek için;
  Sekretaryasına, Özel kalemine,
       “Nazilli gazeteciler Cemiyeti yönetim kurulu üyesi Mehmet Kızılaslan aradı der misiniz” dedim olmadı.
      “12 eylülden sonra, Nazillide CHP yi kuran 27 arkadaşınızdan birisi aradı deyiniz lütfen” dedim olmadı.
      “Aydın 24 haber gazetesinin köşe yazarı aradı derseniz belki hemen görüşmek isteyecektir”  dedim olmadı.
      “Güzelhisar gazetesi köşe yazarı aradı derseniz sevinirim” dedim olmadı.
       “11 internet gazetesinin, üç yerel basılı gazetenin köşe yazarı Mehmet Kızılaslan aradı derseniz belki önemser” dedim olmadı.
       “Milletvekili seçilmeden önce imalathanesine bir kere, seçildikten sonra bir kere daha, Belediye başkanı olmadan evvelde bir kere daha, Nazilli sanayisindeki işyerini ziyaret ettiğiniz, Sanat Metalin sahibi aradı deyiniz” dedim olmadı.
             
        Defalarca bana verilen özel cep telefonunuzdan aradığım, yine de ulaşamadığım,
       Sayın Aydın belediye Başkanım Özlem Çerçioğlu hanımefendi, sizi değil de, Sayın Başbakan Recep Tayyip Erdoğan beyefendiyi arasaydım, herhalde ikinci aradığımda ulaşırdım biliyor musunuz?
      Bu arada Sayın Aydın Valim Kerem AL beyefendiye, ulaşmak istediğimde, hiçbir zaman ikinci kez aramadım, biliyor musunuz?
       Muhakkak ilk aradığımda ya görüştüm, ya da müsait değil iseler yarım saat içinde bana döndüler.
       Saygı değer hanımefendi sekretaryanıza, özel kaleminize, ne zaman ulaşmak istesem defalarca bağlandığım halde beklemeye alındım.
       Oradaki bayanların imar komisyonu ile ilgili konuşmalarına ve kendi aralarındaki sohbetlerine, istemeden kulak misafiri oldum.
       Size yine ulaşamadım.
       Bana verilen 533 ile başlayan ve 42 ile biten cep telefonunuzdan aradım. Cevap alamadım.
       Hanımefendi ben kendimi, hani var ya bizim halk arasında konuşulur “Yalova kaymakamı” diye bir tabir. İşte ben kendimi o Yalova kaymakamı gibi hissetmeye başladım, biliyor musunuz?
      Acaba halk size nasıl ulaşıyor sayın başkanım?
      Merak ettiğim için soruyorum sakın yanlış anlamayınız.
     Ama “Siz bana ulaşamazsınız ben size ulaşırım” diyorsanız eğer.
     Bendeniz 11 internet gazetesinin köşelerinde sizi bekliyorum.
     Basılı, yerel en az 3 gazetenin köşelerindeyim.
     Demir fikir blog spot.com adlı bloğumdayım.
     En çokta o vekil seçimlerden önce bir kez, seçildikten sonra ikinci kez, Belediye başkanı seçimlerinden önce de üçüncü kez ziyaret ettiğiniz, Nazilli sanayisindeki Sanat Metal yazan işyerimdeyim, Sayın başkanım.
      0544 le başlatıp 69 la biten ve sizi defalarca aradığım, kayıtlarınızda göreceğiniz, telefonun ucundayım.
       Hani derler ya “size bir telefon kadar yakınız” diye ben size “cevap vermediğiniz aramalar kadar yakınım biliyor musunuz?
        Umuyorum bu yaşadıklarım sizinde istemediğiniz talihsizliklerdendir.
Ve yine umuyorum sekretaryanızın işgüzarlığıdır.
       Tekrar ediyorum, Saygıdeğer Aydın Belediye Başkanım, Özlem Çerçioğlu Hanımefendi, “Size ulaşmak ne kadar zormuş” hayretler ettim biliyor musunuz?
      Oysaki ben en kolay size ulaşabileceğimi zannediyordum. Hani serde halkçılık var ya; o nedenle öyle zannetmiştim. Yanıldım mı dersiniz?
        Benim hala bir umudum var hanımefendi!..
       Görüşmek dileklerimle ve saygılarımla.
                                                
Not: 22/07/2013 Tarihi sabahı saat 8-30  da tekrar aradım.  Özel kaleme ulaştım. Görevli hanımefendi, Başkanıma ileteceğini söyledi. Saat 10 oldu hala dönmediler.

                         2013-07-22  Mehmet KIZILASLAN   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder