16 Aralık 2011 Cuma

SAVAŞ TÜRKİYE TOPRAKLARINDAMI OLACAK

                   SAVAŞ   TÜRKİYE   TOPRAKLARINDAMI   OLACAK
     Yüksek Askeri Şura en son toplantısını, savaş hazırlıkları üzerine yaptı.
 İlginç!
 Bir çoklarımızın fark etmemesine rağmen, Ortadoğu da son 10 yıldır gelişen olaylar, Ülkemizi savaşa doğru götürüyor ki, Yüksek Askeri Şura toplantısını bunun üzerine yapma gereği duymuş. 
    Sanmayın bu olaylar bizim dışımızda gelişiyor da, biz savaşın içinde kalıverirsek tedbir düşünülüyor.
    Olay hiç de böyle değil. Biz bu oyunun öyle kahramanı falanda değiliz. Gayet basit bir Piyonuyuz haberiniz olsun.
Olaya şöyle bakalım isterseniz.
 NATO ne için kurulmuştu? Komünizme karşı, komünist saldırılardan korunmak içindi değil mi? Peki komünizm tehlikesi var mı şu anda Dünyamızda?
 Hayır mı dediniz?
   Öyleyse, hala ABD, NATO yu eskiden daha güçlü hale getirip Akdeniz e sınırı olan ülkeler de yönetim değişikliklerini yapıyor, yaptırıyor neden?
 Neden  Suriye deki rejimi değiştirmeye çalışıyor?
 Neden İran a saldırı planları yapıyor?
 Onları tahrik edecek olayların içine bizim ülkemizi de sokmaya çalışıyor?
   Suriye sınırımız da, bizim topraklarımızda ESED e muhalif askerleri eğitiyoruz, silahlandırıyoruz ve Suriye deki mevcut yönetimle savaşmaya gönderdiğimiz haberlerini duymayanınız var mı?
   Dün Kıbrıs harbinde bize silah ve uçaklarla birlikte her türlü desteği sağlayan, Kaddafi yi linç ettiren, rejiminin yıkılmasını sağlayan güçlerin başında Türkiye vardı neden?
    NATO dediğimiz gücün içinden çıkmamız mümkün olmaya bilir belki, ama dün “komşularımızla sıfır problem”  dediğimiz mantığı neden terk ettik?  ABD nin planladığı  Büyük Ortadoğu Projesinin, Türkiye ile Ortadoğu da ki İslam aleminin arasını açmak ve bize olmamamız gereken tarafın içine sokmak olduğunu neden göremedik, neden?
   Bu durum sizi korkutmuyor mu hiç?
  Biz öyle bir gücüz ki, hiçbir kimseden korkmayız, 7 düveli yenmiş,  yine yeneriz sakın demeyin.
   Efendiler bu durum böyle devam ederse; korkuyorum, savaş bizim topraklarımızda planlanıyor. ABD nin isteği üzerine Malatya da konuşlandırılan Füze kalkanı İRAN a, İslam İran a, tehdit ki “ Savaş çıkarsa Malatya yı vururum” dedi yetkilileri.
   Şimdi tekrar düşünelim isterseniz; Akdeniz e sınırı olan tüm İslam devletlerin de “demokrasi getireceğiz” ayağına yönetimler ABD nin isteğiyle NATO güçlerine değiştirtildi.
   Hiçbir ülkede kendi gücüyle değişim olmadığı için yönetimler artık ABD ve AB yanlısıdır. Kaynakları da onların eline geçmiştir.
En son direnen Suriye de İran ın yalnızlaştırılması için son adımdır.
   İran ın yalnız kalması, son direnen ülkenin de kolunun kanadının kırılması olacağını zannediyorlar. Ama karşılarında 5000 yıllık Pers imparatorluğu var. Ve açıkça da söylüyorlar, kendilerine saldırılması halinde “ilk Malatya yı vururuz” 
   Adamlar haksız mı?
   Peki biz aptal mıyız?  Neden Orta doğudaki ve Akdeniz e sınırı olan İslam ülkelerinde yönetimleri, NATO aracılığıyla ABD ni AB nin istediği şekilde değiştirilmesine yardım ettik. Sınırlarımıza komşu hiç bir dost ülke kalmadı. Hepsi ABD nin emri altında.
    ABD müttefikimiz kardeşim, dolayısıyla onlarda müttefikimiz olur diye düşünüyorsanız yanılıyorsunuz. ABD bugün istesin PKK biter. Bitmiyorsa ABD bizim değil İsrail in müttefikidir.  Nato da İslam ülkelerinin düşmanıdır.
   Efendiler tekrar ediyorum Savaş bizim topraklarımızda olacak gibi görünüyor.
   Ben bu durumdan korkuyorum. Kendimize düşman ettiğimiz ülkeler İslam, Savaşacağımız ülkeler İslam ülkeleri. Bizi birbirimize kırdıracak olanlar, Büyük İsrail için Yahudiler ve Hıristiyan devletleri.
  Ben yine korkuyorum ve soruyorum “Acaba İran la savaşmamız halinde, Türkiye de yaşayanların ne kadarı İran la savaşırız?”  Başka şekilde soruyorum “ Orta doğuda çıkacak savaşta siz İran la savaşa gider misiniz?  
Suriye den yeni Hatay lar bekleyenlere sesleniyorum. Bu savaş benim ülkemde olursa; Allah korusun, Vatan topraklarının yarısını daha, başkalarında göreceğimizden emin olunuz.  
    Efendiler bir şeyler yanlış gidiyor. Ya ben çok korkağım, ya da sizlerin benim fark edemediğim çok özel üstünlükleriniz ve hesaplarınız var. Saygılarımla.
  
                                 Mehmet KIZILASLAN. 2011-12-16    

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder