21 Şubat 2011 Pazartesi

HADIM EDİN ŞEREFSİZLERİ

                                        
Yasa yapıcıları basın düdüğe katıp üfürdü.
Şeriat mı getiriyorlar bunlar? diye.
Kadın ihtiyacını karşılamak için evlenmeyi düşünmeyen ve genel ev denilen evlerdeki  kadınlardan yararlanmayan, aşağılık herifler, çocuklara ve kadınlara saldırıp tecavüz ediyorlar üstüne üstlük öldürüyorlar.
   Yasa yapıcılar bunları “hasta kabul edip aşırı salgılanan hormonlarını durdurmak için tedavi edelim” diye düşünüyor.
   Vay efendim sen kimsin bunları hadım edecek?
   Vay efendim şeriat mı getireceksiniz?
   Vay efendim olur mu insan hakları denen bir şey var?
İyi de tecavüz edilenin hakları ne olacak?
Tecavüz edilenin beyninde, ruhunda oluşan tahribatı kim düzeltecek?
 Tecavüz edilip öldürülenin yaşama hakkını kim karşılayacak?
 Bu soruların hepsi soyut oldu. Şimdi düşünelim gözlerimizi yumarak.
    Tecavüz edilip öldürülen genç kızlardan, çocuklardan birisinin, “Allah korusun” bizim çocuğumuz olduğunu düşünelim.
    Sakın gözlerinizi açmayın devam ediyorum.
    Biz ne yapardık?
   Dünyamız bir anda yıkılmaz mıydı?
   Ölmeyi istemez miydik?
   Çocuğumuzu bu hale getireni ellerimizle boğmayı düşünmez miydik?
   Ona yeteri kadar ceza vermeyen adalet sistemine küfredip lanetler okumaz mıydık?
   Daha aklımıza gelen binlerce yöntemi düşünür uygulamaz mıydık?
   Allah korusun ben kendi payıma, bana bu acıyı yaşatan adi şerefsizlerin sülalesini kuruturdum herhalde.
   Gözlerinizi şimdi açın, bu kötü hayali Allah kimselere yaşatmasın, inşallah.
    Şimdi sadece muhalefet yapmak için konuşanlara sesleniyorum. Allah aşkına geçmişte hırsızlık yaptığı için şeriat kanunları nedeniyle kaç kişinin elinin kesildiğini zannediyorsunuz?   
    Bir elin parmakları kadar değil.
    Diyelim ki tecavüzcünün cezası hadım edilmek olsa, kaç kişi hadım edilir sanıyorsunuz?
    Büyük bir olasılıkla yine yüzlerce yıl içinde bir elin parmakları kadar olmayacaktır.
    Aşırı salgılanan hormonları nedeniyle sapıklık yapanların, bu hormon salgılamasını önleyecek yöntemlerin uygulanması, yaptıkları şerefsizlik yanında ne kadar kötü kalır acaba?
    Benim ülkemde binlerce kadın, erkeksizlikten dolayı duvarlara tırmanıyor. Yüzlerce kadın evlenme programlarında eş arıyor. Eskilerin söylediği gibi “kör alıcının kör satıcısı olur” Git bir çöp çatan programına bir an önce evlen.
   Bunu beceremezsen dinimize aykırı olsa da, istemesek de, uygun görmesek de, karşı olsak ta, bu ülkenin neredeyse her kasabasında genel ev denilen yerler var. Git şerefsiz oralarda nefsini körelt.
    Ne işin var seni istemeyen, hatta bunu hiç anlamayan çocuklara tecavüz etmekte ve öldürmekte?
    Senin cezan kısasa kısas olmalı ancak,  senden önce bana ve benim fikirlerime muhalif olanlar bağıracak, senin yaptığın şerefsizliğe, sırf bana muhalif olmak için sahip çıkacaklar.
   O sana sahip çıkanlara ve benim bu fikrime karşı olanlara bir sözüm var. “ Gidin o sapıklarla sizler ilişkide bulunun. Hem onları sapık olmaktan kurtarın, hem de sizler ne murat ettiğinizi, kimlere sahip çıktığınızı anlayın, görün”
    Bana göre kimyasal yollarla değil, kesilerek hadım edilmesi gerekir şerefsiz tecavüzcüler.
   Hadım edin şerefsizleri.
 Belki bir tek hadım edilenden sonra, asla tecavüz vakıasıyla karşılaşmayacaktır insanlık.     
     Saygılarımla.                  Mehmet KIZILASLAN 2011-02-21
   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder