29 Haziran 2020 Pazartesi

KARGO SORUNU


                                                     

       Değerli okurlarım aşağıdaki Mektup, sürekli köşe yazılarımı kaçırmadan okuyan bir dostum tarafından gönderilmiştir. Hiç bir kelimesine dokunmadan yayınlıyorum.
       Son günlerde Kargo şirketlerinin keyfiyeti konusunda, bir çoğunuz buna benzer olay yaşamıştır çünkü bu konuda bir çok şikayet tarafıma iletilmiştir ancak, yazılı ve ayrıntılı ilk kez iletilen bu yazıyı göz ardı edemedim. Takdirlerinize bırakırken, kargo şirketlerinin bu tür şikâyetleri geçiştirmeyeceği günler ve bu tür şikayetleri engelleyecek kanuni düzenlemelerinde yapıldığı günlere ulaşmak dileğimle.
        ((ARAS KARGO firmasından 22.06.2020 tarihinde saat 23,06 da kargonuz teslimat şubemize ulaşmış gün içerisinde dağıtım yapılacaktır, diye bir mesaj aldım. Ancak gece zamanı duyurulan bu mesaj ertesi gün olacağını kabul edersiniz. Ancak yoğunluk var düşüncesi ile 24.06.2020 tarih ve saat 16.00 civarında kargom ulaşmayınca, Nazilli Aras Kargo şubesine telefon açtım telesekreteri istekleri doğrultusunda gerekli tüm işlemleri yaptıktan sonra bu telefon numarasına (kendi şahsi telefonum) ait kargo bulunmamaktadır ibaresiyle telefon yüzüme kapandı.
           Daha sonra Aras Kargo Müşteri Temsilciliğine ait 444 2 552 nolu telefonu aradım, Aras Kargo müşteri temsilcisi ile görüştüm.
       Kargo bilgilerimi takip ettikten sonra kargonuzun gecikmesi ile ilgili şikayetinizi oluşturayım ve sizin cep telefonunuzu Nazilli şubesiyle paylaşmamda bir sakınca var mı dedi. “Cep telefonumu paylaşabilirsiniz” dedim ve konuşmayı sonlandırdık.
      Bu konuşmadan 15 dakika sonra tekrar kargo takip bilgilerime göz atayım dedim. bu defa teslimat bölümünde “alıcı kargoyu kabul etmiyor” ibaresini yazınca şaşkına döndüm. Tekrar 444 2 552 nolu telefonu arayıp bunun düzeltilmesini istedim ancak farklı bir temsilci “ benim buradan yapacağım hiçbir şey yok” dedi.
       Daha sonra Sipariş verdiğim A101 Müş. Temsilcisi ile olanları anlattım düzeltilebileceğini ve kargo firması ile irtibata geçeceğini söyledi. Sağ olsunlar aynı gün ( yaklaşık 1 saat sonra) 24-06-2020 tarih saat 19.04 te bir SMS daha geldi “"827392317514 no lu gönderiniz şubemize ulaşmıştır. Kargo mesai saatlerinde adresinize teslim edilecektir”. Yazmaktadır. Ancak 25.06.2020 saat 11.41 e kadar bekledim, kargo takipte ise hala “Alıcı kargoyu kabul etmiyor.   İADE “ ibaresi kaldırılmamıştı.
       Tekrar Kargo firmasına telefon açtım, kargonuz 3 gündür burada iade için yönlendirilmiştir. Başka da bir çözüm üretilmemiştir. Dağıtımın yapılacağı saat 9.00 dan 11.41 arasında nasıl bir iade işlemi başlatılmaktadır bunu da anlamış değilim. Daha sonra tekrar A101 Müş. Temsilcinize bu konuyu aktardım, sağ olsun yine ilgileneceğini söyleyerek konuşmayı sonlandırdılar. Ancak hiçbir şekilde mağduriyetim giderilmedi.
      Aynı gün 25.06.2020 tarihinde bu olanlardan sonra Nazillide kurulmuş üyesi olduğun bir Facebook gurubunda “Aras kargodan şikayeti olan var mı” diye bir paylaşımda bulundum. Paylaşımım altına birkaç yorum yapıldıktan sonra, sanırım grup yöneticisi tarafından uygun görülmediği için paylaşımdan kaldırıldı.
      Aynı günün gecesi saat 23.36 da profilinde KÖPEK resmi bulunan Naim Naim kullanıcı adlı bir vatandaş (büyük bir ihtimalle gerçek kimliğini gizleyen sahte bir hesap “Ben aras kargo şube MÜDÜRÜYÜM nasıl bir sorun yaşadınız da böyle bir paylaşımda bulundunuz?” diye benim Messenger ıma mesaj atmış. Ben de uygun görürseniz yüz yüze görüşelim dedim. Kısaca sorunumu da anlattı.  Tamam dedi ancak saat 17.06 da hala sizden randevu saati bekliyorum dedim. Biraz hakaret vari bir ifade ile sizinle görüşmek istemiyorum, ifadesi ile olayı sonlandırdık. Olay bundan ibaret.
      Siz olsanız ne yaparsınız? Sorun yaşayan müşteri Adı……))
         Nasıl dostlarım bu saygısız uygulama ile sizler karşılaşsanız ne yapardınız?
                                         Mehmet Kızılaslan 2020-06-29
    



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder