14 Ocak 2011 Cuma

               İŞTE  SİZE  ÖRNEK  BİR  SİYASET   ADAMI

    Günlerdir Nazilli’nin il, Aydın’ın da büyük şehir olması ile ilgili yazdığım yazılara ilk cevap veren Nazilli belediye Başkanı Haluk ALICIK oldu.
    Çalışan gazeteciler günü nedeniyle yaptığı yemekli sohbet toplantısında Nazilli belediye başkanı Sayın Haluk ALICIK a Nazillimizin İl Olması konusunda ne yapmayı düşünüyorsunuz? Dediğimizde;
      “Yazdığınız yazıların tamamını okuyorum. Alışılmışın dışında, bir şeyler yapmamızın gereğini vurguluyorsunuz. Bende buna inanıyorum. Bakınız Bu Hükümet Nazillimizi İl yapacak olursa, hepinizin önünde söz veriyorum, Nazilli Belediye Başkanlığından İstifa ederek Hükümetin ve yeniden belediye başkanlığı seçimi yapmalarının önünü açacağım.
       Bunu söylerken bazı çevreler bu sözümü Başkan ALICIK görevden kaçıyor mu diyeceklerdir. Ben Seçim vaatlerimin % 85 ini ve vaat etmediğim bir o kadar da icraat yaptım. Asla benim bu sözümü çarpıtarak hiç kimse bir yere varacağını zannetmesin.
      Ben Ak Parti Hükümetinin; Nazilli halkının beni belediye Başkanı olarak  seçmesinden dolayı, Nazillimizi İl yapmayı engelleyeceğine inanmıyorum. Eğer böyle bir düşünceleri varsa YETERKİ NAZİLLİMİZİ İL YAPSINLAR BEN İSTİFA ETMEYE HAZIRIM.” Demesi hepimizi duygulandırdı.
     Efendiler işte size gerçek bir Milliyetçi ve Adam gibi bir siyaset adamı örneği.
Günlerdir yazılarımızda tüm siyaset adamlarına, Vekillerimize, Vekil aday adaylarımıza, parti yöneticilerine, delegelere ve seçmenlerimize bu konuda somut bir şeyler yapmaları için çağrıda bulunuyoruz, ilk cevap yine gerçek bir siyaset adamından geldi.
     Daha önceki yazılarımın birisinde Politikacının anlamını yazarak, siyaset adamıyla arasındaki farkı anlatmıştım, ancak bunların hepsinden üstlerde bir yerlerde DEVLET ADAMLIĞI nın olduğunu da usulüne uygun bir şekilde yazmıştım. 
    Hepimiz çok iyi biliyoruz ki Devlet adamları asla kendi çıkarlarını ve koltuklarını koruma hesabı yapmazlar. Onlar için varsa yoksa Millet’tir, Devlet’tir ve Milletinin Devletinin çıkarlarıdır.
    Onlar asla “bir daha seçilebilir miyim” endişesi taşımadan siyaset yaparlar. Onlar politikacıların mantığını taşımazlar.
     Sayın Haluk ALICIK şimdilik çok iyi bir siyaset adamıdır.
     Şunu da ispat etmiştir ki, Devlet adamlarında bulunan vasıfları taşımaktadır.
     Bugün Şehrül-emini olduğu Nazillimizin çıkarlarını düşünürken kendi çıkarlarını hiçe saymıştır.
     Yarın devletinin çıkarları için gözünü kırpmadan gerekeni yapacağını ispat etmiştir.
     
     Efendiler, Vekillerimiz, Vekil aday adaylarımız, parti yöneticilerimiz, delegelerimiz neredesiniz? Sizler ne yapmayı düşünüyorsunuz? Aklınıza gelen hiç bir şey yoksa önceki yazdığım yazılarımda neler yapabileceğinizi yazmıştım.
    Amacım size saygısızlık yapmak değil. Amacım Nazilli için bir şeyler yapmanızı sağlamak.
    “Nazar Gazetesinde”, “Çizgi Gazetesinde” yayınlanan yazılarım, halen  “Aydın 24 haber portal’ında”, “Nazilli Yeni Haber” internet gazetesinde, “demirfikir.blokspot.com” da “edipler.com” da sürekli yayında, eğer bu yayınlara ulaşamazsanız mehmetkizilaslan@hotmail.com hep açık lütfen utanmayınız, sorunuz.    
     Bizde çözüm çok, yeter ki sizlerde politikacı olmaktan birkaç adım ilerisi, siyaset adamı olmaya karar veriniz.
     “Sende kimsin be kardeşim? Bizler Millet Vekilleriyiz, Vekil aday adaylarıyız, parti yöneticileriyiz” sakın demeyin.
      Daha önce söyledim sizlere,
      Sizler Vekilsiniz, Ben asilim.
     Sizler benim gibi asillerin seçtiği parti yöneticilerisiniz, biz yine asiliz.
     Sizler vekil aday adaylarısınız, bizler yine sizi seçecek asilleriz.
  Sakın ha siz kimsiniz demeyiniz bize.  5 ay sonra hem vekaletimizi alır hem de sizlere kim olduğumuzu gösteririz.
     Bu şehir sevgimizi taşıyacak büyük yürekli adamlar ister.
     Bu şehir yükümüzü taşıyacak güçlü omuzlu adamlar ister.
     Bu şehir önümüzü ufkumuzu açacak büyük beyinli adamlar ister.
     Bu şehir adam gibi adam, Devlet adamları ister.
   
Neredesiniz ey aradıklarımız neredesiniz.

      2011-01-14                  mehmet KIZILASLAN
   
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder