18 Kasım 2010 Perşembe

HANİFİ AVCI ve FETULLAH GÜLEN CEMAATİ

Mersin bölgesinin en büyük işkencecisi olan Hanifi AVCI; 12 Eylül darbesinin bir gün gelip hesabının sorulacağını çok iyi biliyordu.
    Kendi deyimi ile akıllı bir kişi olan bu zatı muhterem, Ülkemizdeki özgürlüklerin bir adım ileriye gitmesi ve referandumla da bunun önünün açılması sonucu alel acele kitabını yayınladı.
    Kendi açısından akıllı olan Hanifi Avcı bir taşla iki değil daha çok kuş vurmayı amaçlıyordu. Daha referandumun ertesi günü yüz binlerce kişinin darbe mağduru olması nedeniyle mahkemelere başvurduğu ülkemizde; Hanifi Avcı aleyhine de binlerce dava açılacaktır.
     Bunu nereden çıkarıyorsun kardeşim diyenlerinizi duyuyorum. Hanifi Avcının kitabını kızım almış bana getirdi “Baba senin görev yaptığın dönemlerde MUT, GÜLNAR ve MERSİN de görev yapmış bir işkencecinin kitabı bu dedi”  Bana kitaptan okuduklarını anlatırken ağlıyordu. Çünkü kızımda biliyordu Mut da ve Mersin de Benim psikolojik, yakınımdaki öğrencilerimin de Fiziki işkence gördüğümüzü. “ Cevap yaz baba yaşadıklarını kaleme al baba, ne olursun bunların yaptıkları yanına kalmasın” diye yalvarıyordu kızım.  
     Yavrum kitabı okuyayım da ondan sonra, düşünelim. Demiştim, arkasından neler çıkacak diye merak ediyor ve bekliyordum. Durup dururken sadece para için yaptıklarını yumuşatarak ta anlatmazdı bir işkenceci.
     Bekledim, bu arada kitabı okudum. Ve beklediğim sonuçlar ortaya çıkmaya başladı.
                İşkenceden, yargılanacaksınız, binlerce gencin işkencede psikolojisinin bozulmasına, bazılarının sakat kalmasına, bazılarının mersinin ücra köşelerindeki işkence hanelerden kaçarken vurulmasına ( ki bu serbestsiniz gidebilirsiniz dediğiniz halde arkasından vurduğunuz, ya da işkence hanelerin üçüncü katından attığınız gençlerdi bunlar) sebep olduklarınızın yakınları artık sizleri mahkemeden mahkemeye koşturacaklar ve asla rahat uyuyamayacaksınız.
      İş tam bu anda sivri zekanız devreye girecek, Fetullah Gülen cemaatinin iç yüzünü de kendi uydurduğunuz şekilde anlattığınız bir kitap yazacaksınız, Bilmem ne sol karargah örgütü ile ilişiklendirilerek tutuklandığınızda; Millet size acıyacak “ cemaatin iç yüzünü açıkladığınız için tutuklandığınız zannedecek”
      Yemezler efendi! siz nasıl olsa en kısa zamanda İŞKENCECİ BAŞI olmanızdan dolayı onlarca yıla çarptırılacaksınız. Sadece benim öğrencilerimden onlarcası Tuvalete sürünerek gidecek hale seninin yüzünden geldi. Senin görevlendirdiğin Pi.. Muzafer Adlı komiserin yaptıklarından dolayı sakat kaldılar. Mersin yöresinde yüzlerce genç, bugün 45-50 yaşlarındadırlar sizin yüzünüzden dünyaları karardı, hayatları bitti.
     İşkenceden sonra Mersin Çıkarma Filosuna gönderdiğiniz ve Adana 1 nolu Sıkı Yönetim Mahkemelerinde yargılandıklarında bir gün dahi ceza almayan, ancak yıllarca çıkarma filosunda tutuklu kalanlar sizden hesap soracaklar.
      Yüzlerce sağcı ve solcu genci siz evlerinden aldınız, işkencelerine fiilen katıldınız. Bu nedenle yargılanmak yerine fırlak zekanızla CEMAATİN İÇ YÜZÜNÜ AÇIKLAMAKTAN yargılanıyormuş hissi yaratarak, bunları bilmeyenleri bölerek bir kısmını yanınıza çekmek istiyorsunuz. Bay Hanifi Avcı İşkencecisi, sizin hakkınızda sizin yazdığınızdan daha kalın kitap oluşturacak sizin suçlarınızı anlatacak yüzlerce Sağcı ve Solcu dostum var Mersin bölgesinde.
     Siz rahat uyuyamayacaksınız. Kitabınızda sizi kurtarmayacak. Basına yansıyan ve insanların kafalarını karıştıran haberlerle de korunamayacaksınız. Cemaatin aleyhine yazdıklarınızdan dolayı sizin yanınızda görünenlerde sizi yargıdan kurtaramayacak.
     Milletim şunu çok iyi bilsin ki siz İŞKENCE suçlarınızdan dolayı yargılanacaksınız.
Bugün hakkınızda açılan diğer davalardan dolayı alacağınız cezalar çok komik kalacak.
     Sizi ne fikir aşkınız olduğunu söyleyen bayan, nede başkaları kurtaramayacak.
      Sizi Allah da affetmeyecek. Toprakta kusacak.
                                                                              
                                                                              Mehmet KIZILASLAN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder